martes, 15 de septiembre de 2015

Seguiré endavant en el blog "Bona Salut Mental" ?


Hola a tothom,

Fa prop de 2 anys, concretament el 8/10/2013, vaig fer una pausa en la publicació d’articles al blog.

Ara la repeteixo perquè m’estic qüestionant si val la pena continuar mantenint-lo actiu. Hi he posat 321 articles, últimament quasi tots de diaris –fent-ne una tria-, i pocs de vivències personals.

En tinc uns 50 més que he de revisar, i se’n publiquen continuament a la premsa, cosa de la que no me’n desentendré perquè personalment m’interessa, però ara em sento incapaç de seguir endavant.

Del nombre de persones que han consultat el blog, només que algun article els hagi servit per ajudar, orientar o ampliar informació pròpia o aliena, ja ha estat útil mantener-lo fins ara.

Si més endavant continuo i torno a reemprendre la feina, ja ho veureu obrint el blog. El temps i els vostres comentaris al mail (mcsamaranch@gmail.com), m’ajudaran a decidir si segueixo o ho deixo aquí. No hi ha cap problema si escriviu en un altre idioma, avui dia els traductors dels ordinadors són una bona eina per a la comunicació.

Gràcies als que fins ara heu llegit articles i una abraçada a tots,

M. Carme Samaranch.

___________________________________________

Hola a todos;

El 8/10/2013, hace ya casi 2 años, hice una pausa en la publicación de artículos en el blog.

Ahora la hago de nuevo porque me estoy preguntando si es útil seguir manteniendo el blog. Hay 321 artículos, casi todos de periódicos o revistas - sobretodo últimamente-, después de leerlos y escoger los que me parecen aportan algo a nuestro tema.

Tengo más de 50 para revisar y casi diariamente se publican novedades en prensa y revistas especializadas, trabajo que seguiré haciendo porque me interesa, pero estoy muy cansada y en este momento me siento incapaz de seguir adelante.

Solo que algun artículo haya ayudado a alguna persona que haya consultado el blog, ya sea para sí o para familiares, amigos o compañeros, me doy por satisfecha.

Si dentro de unos meses continuo con este trabajo, lo veréis de inmediato consultando el blog. Vuestros comentarios a mi correo electrónico (mcsamaranch @gmail.com) junto con mi salud me ayudarán a decidir en uno u otro sentido. Podéis escribir en cualquier idioma porque los traductores nos ayudan a todos.

Gracias a los que hasta ahora habéis leído algunos artículos, sóis muchos, y un abrazo a todos.

M. Carme Samaranch. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario